Thursday, May 10, 2007

Proustilikia και εγώ..δανεισμένο όχι κλεμμένο




1.Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να νοιώθω ήρεμη στο τέλος της μέρας και να κοιμάμαι δίχως έννοιες
2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το τηλεφώνημα του φίλου μου κάθε πρωί την ίδια ώρα
3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Πριν μισή ώρα , ένας φίλος άλλαζε τους στίχους από τραγούδι της eurovision που ακούγεται σα μοιρολόι. Μωρε Μαγδα…μωρε Μήτρο …πολυ πλάκα
4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Διακριτική
5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Ευέξαπτη
6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σ’αυτά που δεν θα επαναληφθούν
7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με έχουν πει πολλές φορές μητέρα Τερέζα αλλά μάλλον κακό είναι αυτό.
8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Οι ήρωες των ιστοριών μου και εγώ που ζω ακόμα εδώ..
9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Μέχρι στιγμής Φινλανδία αλλά θέλω να πιστεύω πως θα κάνω και άλλα σύντομα…
10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ζατέλη , Ξανθούλης , Βαμβουνάκη , Μάτεσης
Μανώλης Βελισκάκης , Σοφία Ρόκου , Αθηνά Σαλούστρου και Μάρω Κακαβέλα
Ο Μάρκες, ο Τάιμπο, Ζιλμπέρ Σινουέ
Λαβκραφτ , Τολκιν
11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Τόλμη , σεβασμός
12. … και σε μια γυναίκα;
Η ντομπροσύνη
13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ξυλούρης , James Horner , Πολυδούρης
14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δε σφυρίζω -τραγουδάω ότι μου κατέβει εκείνη τη στιγμή
15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Το ζαφείρι του θεού του Ζιλμπέρ Σινουέ
16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Crying game
17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ν.Γύζης
18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το μώβ
19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Να με συμβουλεύονται και να με εμπιστεύονται οι δικοί μου άνθρωποι
20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Μαργαρίτα
21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν έχω κυνηγήσει κάποια δίκια μου από υπερβολική αξιοπρέπεια
22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τους υποκριτές , τους κόλακες και τις κατσαρίδες…
23. Όταν δε γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Ζωγραφική , net-surf και βολτούλες
24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Η αρρώστια…
25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν ο άλλος δεν θέλει ν’άκούσει την αλήθεια
26. Ποιο είναι το μότο σας;
Homo hominis lupus est…(Spinoza)
27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Κατά προτίμηση με τα εγγόνια-τα παιδιά μου δίπλα μου με βασική προϋπόθεση να μου χαμογελούν.
28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Πότε θα καταστραφεί ο κόσμος και θ’αρχίσει από την αρχή..
29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Καλούλα …!

4 Comments:

Blogger Μαρω_Κ said...

Τώρα τι να σου πω!

Δεν έχω λόγια!

Ετσι κι αλλιώς εμείς σ' αγαπάμε και χωρίς τον βρωμο-Προυστ!

Αχ. Και πρέπει να γράψω κι εγώ γιατί η άλλη θα με τσακίσει!

Μεσημεριανά φιλια!!!!

4:30 AM  
Blogger Esther said...

και απογευματινα και βραδινα και όσα θες..

5:14 AM  
Blogger 2Σx2 said...

Το crying game!
Τι έκπληξη και εκείνη - δεν μπορώ να πω ότι το περίμενα!

10:01 AM  
Blogger zero said...

Μια χαρα ανθρωπος εισαι.

ζερο.

6:35 AM  

Post a Comment

<< Home