Thursday, April 12, 2007

Μέρες αργίας

Αργια μητηρ πασης κακιας?


Καποτε το μονο που με απασχολουσε οταν γυρναγα απο τις διακοπες του Πασχα ηταν πως θα προλαβω να διαβασω τα μαθηματα που ειχα αφησει για τελευταια στιγμη και αν (δεν θυμαμαι και καλα τωρα) θα ξαναβλεπα καποιο τυπακο που μου αρεσε στο σχολειο και τι θα γινοταν με μας...
Τωρα το μονο που εχω να σκεφτω ειναι πως θα βγαλω περα τις οικονομικες μου υποχρεωσεις και αν θα μου μεινουν αρκετα για να κανω και καποια πραγματα που μου αρεσουν..

Η φωτο ειναι απο αλλοτινο Πασχα στο χωριο στην παραλια που καποτε ηταν καθαρη...αλλα δεν ειναι μονο το μερος που αλλοιωθηκε, το κυριοτερο εινα οτι αλλοιωθηκαν και οι ανθρωποι που γνωριζα και αγαπουσα. Τωρα για να τους βρεις πρεπει να στειλεις περιπου πεντε -εξι μηνυματα και να χαρεις αν σου απαντησουν μετα το εκτο οτι δεν μπορουν να σε δουν γιατι εχουν πηξει στη δουλεια , τουλαχιστον σε σκεφτονται. Φετος εκανα Πασχα μακρια απο εκει...καλυτερα δεν ηταν αλλα δεν θα ελεγα και χειροτερα , απλα διαφορετικα. Ειναι διαφορετικο να πρεπει να κανεις καποια πραγματα και να εχεις και τη γενικη αισθηση οτι δεν ειναι αρκετα γ. Και ποιος φταιει γιαυτο? μονο εσυ..αποκλειστικα το στραβο το κεφαλι σου αφου κανεις δεν στο ζητησε ...
Μπορει να ειναι αυτο που μου ειμαι μια καλη φιλη..οτι..Παραμενω αν και εχουν περασει 29 χρονια ενα συνεσταλμενο ατομο που δεν μου φαινεται καθολου οτι ειμαι ετσι -κανω και τεραστια προσπαθεια να μην το δειχνω..οταν λοιπον βρισκομαι με ανθρωπους που δεν γνωριζω καλα η ακομα χειροτερα που εκτιμω πολυ αλλα δεν παυει να ειμαι ξενη..εκει κατι παθαινω...απο την αλλη οταν ειμαι με τους γονεις μου..εκει δεν παλευεται καθολου το ζητημα..δεν εχω καταφερει να μαθω γιατι...ισως επειδη περιμενουν πολλα απο μενα και εγω εχω την απαιτηση να δινω πολλα..παντα.
Σε γενικες γραμμες μαλλον προτιμω τις διακοπες των Χριστουγεννων , μαλλον ειμαι παιδι του Χειμωνα εγω και αυτη η αλλαγη που καθεται αποτομα...
Εξαιρεση μπορω να πω οτι αποτελεσε η Μεγαλη Παρασκευη..η ακολουθια του Επιταφιου μεσα στα Πευκα και χωρις καμια γνωριμη φατσα να με κοζαρει για να δει αν παχυνα ,αδυνατισα ,ομορφυνα ,ασχημυνα η ποιος ειναι ο τυπος διπλα μου..μου εκανε πολυ...

Ελπιζω οι υπολοιποι να περασατε υπεροχα, περιμενω νεα σας..

2 Comments:

Blogger Adomiel said...

Εγώ για μία ακόμη φορά έκανα Πάσχα στα βάθη της ελληνικής επαρχίας...! ;-)

Δεν απέφυγα κανένα από τα κακά αλλά και κανένα από τα καλά...! :-D

Α, και δε μου λες, ποιος ήταν ο τυπάς δίπλα σου εκεί στα Πεύκα; Τον πρόσεξα όταν σε κόζαρα...! :-Ρ

2:17 PM  
Blogger Esther said...

χαχχα ενας που νταραβεριζομαι εδω και 16 μηνες!
και σενα σε μπανισα...χαχα ωραιο το συνολακι και η λαμπαδα της μικρης κυριας διπλα σου απιθανη..οι μνηστηρες που ακολουθουσαν κατα ποδας εκει μετα το μικρο καφενειο που καθοταν ο γερο-θοδωρος ποιοι ηταν?!!!

3:42 AM  

Post a Comment

<< Home