Thursday, May 10, 2007

Σταματήστε το θόρυβο-τρελαινόμαστε


Ξέρω όλοι θέλουμε να σταματήσει η καταραμένη οικοδομή στη γειτονιά μας που μας έχει βγάλει εκτός εαυτού. Εγώ έχω 2 στο σπίτι μου και μια στου φίλου μου..όπου και να κοιμηθώ είμαι καταδικασμένη να ξυπνήσω υπο τον ήχο σφυριών. Αλλά αυτό και και πολλά άλλα σχετικά με το θόρυβο δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε.
Θα μιλήσω για άυτά που μπορούμε.
Τα πρωινά βρίσκομαι σε σχετικά πολυσύχναστο στενό του πειραιά που περνάνε αρκετά αυτοκίνητα. Το διπλανό μαγαζί για κακή μου τύχη έπισκευάζει ηλεκτρικά. Τι κάνουν λοιπόν όλοι αυτοί οι ατυχείς που χάλασε το ηλεκτρικό βλαστάρι τους. Βάζουν όλοι alarm , κατεβαίνουν, αφήνουν το χαλασμένο για επισκευή και επιστρέφουν στο αυτοκίνητο. Μέχρι να γίνει αυτό έχω πεταχτεί απο τις κόρνες που βαράνε απο πίσω σα χορωδία απο την κόλαση. Κόκκινη κάρτα και στους δυο δίνω αλλα περισσοτερο σ'αυτούς που βαζουν τα alarm. Είναι πάνω απο 10 τη μέρα! Μάλιστα μία σήμερα εξεμάνη γιατι λέει αχχχχ δεν μπορούν να περιμένουν 1 λεπτό! οχι δεν μπορούν να πάρεις ταξί και να το φέρεις και να μην κλεινεις το δρόμο κότα..έτσι μου'βγαλε την κατίνα μέσα μου και μου΄'ρθε να την αρπάξω απο τα μαλιά όπως έκανε η βλαχοπούλου στις ταινίες της. Αλαλούμ...θα φύγω τρελή απο αυτή τη δουλειά...

3 Comments:

Blogger alombar42 said...

Η ηχορύπανση είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο υποβιβασμού της ποιότητας ζωής. Είναι και ο λόγος που φεύγω από το Π. Φάληρο - όσο κι αν νομίζουν οι... "ντόπιοι" οτι είναι καλή περιοχή, εμένα μου θυμίζει προάστιο Β' κατηγορίας. Παλιατζήδες και λουλουδάδες κι ένα σωρό πλανόδιοι νε ντουντούκες που ακούγονται 4 τετράγωνα πιο πέρα. Δέκα τουλάχιστον την ημέρα, και τα Σ/Κ!!

Κάποτε θα ασχοληθεί σοβαρά με αυτό ο κόσμος (αφού πρώτα καταλάβει τι σημαίνει ρύπανση φυσικά).

4:26 AM  
Blogger Esther said...

Σωστο γιατι πρωτα πρεπει να καταλαβουμε τι σημαινει ρυπανση και μετα να ασχοληθουμε με πιο συνθετες λεξεις οπως ηχορυπανση! τι ειπες τωρα? υπαρχει τετοια λεξη? ρυπαινει και ο ηχος? ειμαι σιγουρη οτι καποιοι θα αναρωτιουνται ακομα και αυτο...το θεμα ειναι σαφως πιο σοβαρο. Ενα χρονο ξυπναω με σφυρια πισω απο το κεφαλι μου και σημερα που κοιμηθηκα στον φιλο μου για καλυτερα ηρθαν στις 7.30 ωρα και ανοιξαν τρυπα με κομπρεσερ στο απεναντι πεζοδρομιο(μενει στο ισογειο...) αλλα αυτα ειναι αναγκαια ισως , αυτα που εμεις μπορουμε να μετριαζουμε και δεν το κανουμε ειναι που με κανουν εξω φρενων...

7:37 AM  
Blogger Θοδωρής said...

Η αντιμετώπιση του προβλήματος δεν είναι δυνατή χωρίς συλλογική προσπάθεια.
Υπάρχει τρόπος! Υπάρχουν Νόμοι!
Αρκεί να δραστηριοποίηθούμε και να διεκδικήσουμε.
Ελάτε στο antilalos123.blogspot.com για περισσότερα.

12:02 AM  

Post a Comment

<< Home