Thursday, March 29, 2007

Κανε το καλο και ριξτΟΝ στο γυαλό...


Η πιο δυσχρηστη παροιμια στους καιρους που ζουμε..

Θελω πολυ να μαθω καποια στιγμη τι ειναι αυτο που ωθει τους ανθρωπους να συμπεριφερονται σαν να διαγωνιζονται για το βραβειο βλακειας η ακομα χειροτερα αχαριστιας. Εντωμεταξυ υπαρχουν τοσοι πολλοι προτεινομενοι για το επαθλο που θα κονταροκτυπηθουν στο τελος . Τους φανταζομαι σε να τεντωμενο σκοινι στους αιθερες ημιγυμνους με πρωτογονη φορεσια να ακροβατουν κοιταζοντας που και που κατω στα ταρταρα που περιμενουν ετσι μαυρα και αραχνα αυτον που θα κανει την λαθος κινηση.
Σε αυτους τους διαγωνιζομενους εχω να προσθεσω εναν ακομα που με τη χθεσινη του σταση πιστευω οτι επαξια μπορει να γινει δεκτος στους κολπους των αχαριστων ή και των ηλιθιων...ισως μαλιστα να τον κερδισει περισσοτερο αυτη η σεκτα.

Βαλε λοιπον οτι η ιεροδουλη ζωη σε εχει ριξει (προσωρινα παντα) σε μια τρυπα στον Πειραια που λεγεται καταστημα σε κοινη θεα και για βορα καθε ειδους αρπακτικου και σε εχει αφησει χωρις οπλο με μονη προστασια σου τα νυχια σου.Γυναικα εισαι νυχια θα’χεις εκτος αν... παιζεις πιανο, τα τρως, η εισαι ομοφυλοφυλλη και ειναι σταση ζωης οκ?
Μαζι με τους αλλους αργοσχολους που σου στρογγυλοκαθονται καθε μερα με τη γνωστη ατακα να κανω ενα τσιγαρο πριν φυγω , ερχεται και ενα παλικαρι που... καθε μερα μοιρολογει καθε νυχτα κλαιει να λυτρωθει δε λεει..Τι εχει? Δεν εχει αυτο ειναι το προβλημα..δεν εχει γυναικα τα τελευταια 22 χρονια. Θυμαστε το Γκιωνακη εγω αγαπαω μια 18 χρονια...οχι ακριβως ετσι γιατι ο γκιωνακης ειχε ενα ενδιαφερον τουλαχιστον 18 χρονια...ο δικος μας που για χαρη προσωπικων δεδομενων θα τον ονομασουμε Χαριλαο δεν εχει παει ουτε για καφε τα τελευταια 22 χρονια.. Σημερα ετων 40 , δημοσιος υπαλληλος, με μια χαρα επαγγελμα με πολυ κυρος , αυτοκινητο μουνοπαγιδα και δεν εχει καταφερει ακομα να κερασει ενα καφε...αλλα το μονο που τον κερνανε εναι χυλος. Τις πταιει??????

Πταιει που δεν βλεπετε?
Οκ δεν ειναι ωραιος απεχει πολυ αλλα πιστεψτε με εχω δει πολυ χειροτερους με μια χαρα κοπελες?
Πταιει οτι δεν εχει πολλα λεφτα?
Οκ δεν εναι κροισος αλλα χρηματα εχει...και εχω δει...μπλα μπλα .ισχυουν τα παραπανω.
Οκ , τοτε? Αυτο το τοτε ψαχναμε και εμεις μαζι παρεα , φιλοι οπως πιστευα και οχι απλα γνωστοι. Και επειδη αυτες οι ρημαδες σπουδες ψυχολογιας μου εχουν αφησει το στιγμα τους ..μπηκα στη διαδικασια να θελω να βοηθησω αυτον τον ανθρωπο να σηκωσει λιγο ψηλα το κεφαλι του ,να κανει ενα βημα πιο περα και μπλα μπλα μπλα ειχα μαλλιασει, ελεγα τη γνωμη μου και τον στηριζα στις αποφασεις του δινοντας του και ιδεες.
Για να μην τα πολυλογω μια μερα τον ρωτησα πως θα του φαινοταν η ιδεα να επισκεφτει ενα γραφειο γνωριμιων .. δεν είχε τιποτα να χασει. Μπηκαμε λοιπον μαζι στο ιντερνετ και αφου εξετασαμε το site στειλαμε τα στοιχεια του μεσω μιας φορμας και περιμεναμε...

Την αποφραδα λοιπον χθεσινη ημερα..ηρθε το πουλακι μου εδω και οπως φανηκε ηταν τσιτωμενο απο τη δουλεια. Τον ρωτησα τι εχει γινει με το γραφειο, γιατι δεν ειχαν παρει τηλεφωνο ακομα? Πωω ανησυχια που ειχα καλα να παθω.
Απο το πουθενα λοιπον αρχισε να μου την λεει «οτι δεν εχω ευαισθησιες και ειμαι ετσι και αλλιως ...και εγω εχω μεινει καγκελο!
Εγω ρε δεν εχω ευαισθησιες?? Τοσο καιρο σε ακουω , εχει στερεψει το σαλιο μου να σου λεω..τι μου λες?
Και το γραφειο?γιατι να με νοιαζει να σε γραψω εκει?
Οχι λεει , μπορει να μην με εγραψες!!! Που το ξερω εγω? Το ειδα?
Εκει δεν ησουν βρε? Μαζι δεν το στειλαμε???!!!
Ααα δεν ειδα αν πατησες την αποστολη!
Και γιατι να το κανω αυτο?
Για να γελασεις γιατι ....εισαι σκαρτη!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pardon???!! !πως ειπατε κυριε?
Ε αι στο διαολο..κυριε...και ακομα παραπερα

To ενα εφερε το αλλο και ενας φιλος και πελατης που ηταν ευτυχως εκει τον συνοδευσε ως την πορτα ..
Το θεμα ειναι τις πταιω εγω να θελω ηρεμιστικο εξαιτιας του δικου του προβληματος?οκ και τι πρεπει να γινει...θα σταματησουμε να ειμαστε ανθρωποι και να μην πραττουμε οπως νοιωθουμε επειδη καποιοι τελικα αποδεικνυονται αναξιοι λογου και προσοχης? Οχι δεν θελω να καταληξω εκει απλα ηθελα να το μοιραστω μαζι σας γιατι ακρη δεν βγαζω......

2 Comments:

Blogger Adomiel said...

Ένα έχω να πω... μεγάλη καρδιά! ;-)

Αλλά σταμάτα να ασχολείσαι με όλα τα πυροβολήμενα του Πειραιά...! Έχουμε κι εμείς των Β.Π. ανάγκες...! :-Ρ

5:11 AM  
Blogger Esther said...

χαχαχα
οι Β.Π εχετε μεγαλυτερη αναγκη λες ε?δεν ξερεις για τους αλλους αλλα εσυ παντως εισαι αγωνιστρια

5:48 AM  

Post a Comment

<< Home