Wednesday, January 18, 2006

Non-smokers policy


Θέλω να πω το παράπονο μου σήμερα για όλα έμας τα μυρμηγκάκια που δεν καπνίζουμε και απλά αναπνέουμε τις ευωδιές των άλλων. Μην βιαστείτε να με πείτε περίεργη και μην νομίζετε ότι δεν συμπάσχω και με το πρόβλημα του μανιώδη καπνιστή που ώρες ώρες καταπιέζετε πραγματικά πολύ. Αλλά στην Ελλάδα δεν μπορώ να πω ότι τραβάει την τρομερή καταπίεση οπότε ας ηρεμήσουμε. Δεν έχω πρόβλημα αν νοιώσω πολύ άσχημα σε ένα χώρο να σηκωθώ και να φύγω – ελεύθερος άνθρωπος είμαι? Ναι αλλα όχι στη δουλειά μου!! Εκεί είμαι είλωτας! Εμένα λοιπόν το προβλημά μου είναι το εξής..γιατι να πρέπει να κουβαλάω αντικαπνικά κεράκια και να μοιάζει το γραφείο μου με το σπίτι της Carrie (μπουρρρ..ανατρίχιασα που θυμηθηκα τη σκηνή με την θεοπάλαβη θεούσα τη μάνα της) και να με κοιτάνε περίεργα που ανάβω φωτιές στο γραφείο γιατι βέβαια είναι ενάντια στην πολιτική Ασφαλείας. Το κατανοώ , αλλα υπάρχει και μια πολιτική για το κάπνισμα κύριοι που όλοι φαίνεται να αγνοείτε επιδεικτικά. Και καλά να πρόκειται για ένα συνάδελφο , θα τον έπιανα και θα του μίλαγα και αν δεν με σεβόταν υπάρχει και η ράβδος..αλλά όταν πρόκειται για ανώτατο συνάδελφο που σκάει με την βρωμερή πουράκλα του …εκεί ίσως και να μην μπορεί να πεσει όχι ραβδος αλλά ούτε κιχ. Και μη με πείτε κότα γιατι άλλος δεν μου επιτρέπει να του πω δυο λογάκια για την καμινάδα του και αυτόν τον άλλον τον σέβομαι…Απλά τρελαίνομαι , διαδικασίες και παραδιαδικασιες , policies-procedures αλλά επί της ουσίας δεν μπορούμε να πούμε σε ένα άνθρωπο να περιοριστεί στο γραφείο του όταν επιδίδεται στο σπορ και να μην περιφέρεται στα γραφεία των άλλων καθημερινά και για ώρες... όποιος με θεωρεί υπερβολική ας μου αγοράζει κάθε μήνα τα φάρμακα για τις χρόνιες ημικρανίες μου που επιδεινώνονται εξαιτίας του αλλά και εξαιτίας του ωχαδερφισμού των υπολοίπων.

5 Comments:

Blogger Esther said...

ok...who's gonna pay my bills?

1:27 AM  
Blogger alombar42 said...

HR δεν έχετε εκεί; Στείλε μια ανώνυμη επιστολή οτι ο Χ παραβιάζει εσωτερικούς κανονισμούς και οτι κάποιοι ετοιμάζουν ομαδική μήνυση.

2:34 AM  
Blogger Esther said...

Guys thank you all for your thoughts...however there is something I missed telling you...I am in HR!!!!

6:45 AM  
Blogger Esther said...

hahaha!I am just the Training Department but still HR...meaning.... If we (HR) can't do anything about it ,we are talking about a serious problem here....

12:06 AM  
Blogger alombar42 said...

Μπορείς ακόμα να στείλεις το ανώνυμο γράμμα, αφού δεν θα το διαβάσεις μόνο εσύ βεβαίως.
Αν θέλεις να το πάρουν πολύ σοβαρά, βάλε και ένα υστερόγραφο...
"Δεν θέλετε οι μέτοχοι να μάθουν για τις συνθήκες εργασίας εδώ".
Αυτό θα κάνει το γράμμα σημαντικό.

3:21 AM  

Post a Comment

<< Home